TheLizzisen

Alla inlägg under augusti 2015

Av lisa kihlberg - 25 augusti 2015 17:23

heej!

Nu finns en ny video upp på min kanal TheLizzisen. Jag har inte blogga på länge men skolan är i gång och vill kunna fokusera på det men även youtube och bloggen. Men läxan först om jag inte har en läxa och en vecka på mig så Aa. Men idag hadde vi hemkunskap för första gången nu i sexan. Vi gjorde frukt sallad, mmm. När jag kom hem fixade jag en video som är uppe nu och ska fixa lite musik läxan men vi hörs när vi hörs!

Puss och Heej <3<3

Av lisa kihlberg - 15 augusti 2015 13:04

heejsan!

Nu åker vi från Borås för att vi hämtade en grej på Mio. Jag sa ju att ni skulle få se en blid på jeansen jag köpte i Göteborg, men jag tänker det är bara helt vanliga svarta jeans.

När jag kommer hem ska jag göra en video som kommer upp senare idag ska jag försöka. Om ni vill ha nån speciel video kommentera.

Så nu vet ni att det kommer upp en video idag!

Puss Heeej !<3<3

Av lisa kihlberg - 12 augusti 2015 13:28

Heej!
Just nu är jag i Gbg och ätit nys på pizza hut.

Jag har hittat ett par svarta jeans på Lindex. Bild på dom kommer när jag är hemma.

Har kommer min outfit !

Vi hörs när jag kommer hem eller tidigare. Heej dåå

Av lisa kihlberg - 11 augusti 2015 15:47

heejsan!

Nu är jag och mina föräldrar ute med Selma. För idag passar vi lilla Selma åt mormor och morfar.

Jag var på Ullared/gekås igår och var väldig trött efteråt, så därför bloggade inte jag. Det kommer nog inte bli en Ullared haul dena gången.

Men idag tänke jag göra en First impressen på en ansikts mask.
Den är från nivea och är som klisterlappar. Den ska då rengöra porerna kan man säga. Det blir en video och ett blogg inlägg på den. Jag ska nog testa den ikväll eller senare.

Men vi hörs sen puss Heej!

Av lisa kihlberg - 9 augusti 2015 16:29

Tjoo igen bloggen!!

Nu håller jag på att redigera en video som kommer nog upp snart. Om ni undrar heter min youtube kanal TheLizzisen. Kika gärna in den.


Till det blir det lite CANDY YEY!!
Heheh!


Imorgon åker jag till gekås/Ullared för tredje gången. Heheh...

Men jag kommer inte shoppa lika mycket denna gången, så det blir nog en haul på bloggen istället för på youtube.

Om ni vill då.

Vi syns imorgon hoppas jag!
Puss Heej!??

Av lisa kihlberg - 9 augusti 2015 11:42

Tjjo bloggen!

Nu ska vi på ut flykt kan man säga. Ja, jag har inte bloggat på nån dag men det har inte hänt så mycket. Bär vi kommer hem ska jag redigera klart Göteborg haulen. Vet ni igår när jag cyklade ner till hemmakväll med mina föräldrar. Så träffade jag på en prenumerant. Men jag ska försöka blogga sen om det inte blir nåt hinder heheh.


Puss Heej <3<3

Liten bild såklart!

Av lisa kihlberg - 3 augusti 2015 18:00

Heej!

Nyss kom jag hem efter att ha badat lite, jag träffade även en gamal klass kompis. Men här kommer lite bilder från när jag var där.
? ?

Och nu fixar jag en video som kommer upp snart. Det var väldigt kallt så jag badade inte så mycket.


Men nu ska jag göra klart video titta på youtube!

Puss Heej ?

Av lisa kihlberg - 2 augusti 2015 20:03

heejsan!

Jag har testa att höra typ som en frappino typ, den är jätte god!

Så ser den ut då nu är den borta, hihi!
Men nu håller jag på att för över Göteborg hallen till min dator. Imorgon blir det nog en vs video. Asså att jag tar två smink grejer och ta på varsin sida, sen se vilken skillnad typ. Svårt och förklara men ni får se imorgon.

Vill ni att jag ska göra en video när jag gör frappino eller vad man kan kalla det. Hehe!

Men nu ska jag ladda kameran och göra en video tills imorgon.


Vi hörs imorgon tror jag iallafall!

Heej dåå<3<3<3

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards