TheLizzisen

Alla inlägg under december 2014

Av lisa kihlberg - 31 december 2014 23:53

hej bloggen!
Nu kommer det hemliga inlägget!
Jag kommer ringa en utav er som är med i min tävling. Reglerna är
1: sprid min blogg på insta om du har insta. Min insta : lliizzaa_swag
2: skicka ditt nummer till min gmail. Min gmail: Lisa.kihlberg@gmail.com
3: skriv klar i kommentarsfältet och din insta.
Lycka till!
Bye Bye bloggen!

Av lisa kihlberg - 29 december 2014 22:10

Hej bloggen!
Jag sa att det skulle komma ett hemligt inlägg men jag tar det på nyår i stället så det blir ett bra start på året. Men jag fick nys en iphone 6 (det här är inte för att skryta så ni vet) och imorgon ska vi aktivera den och ny kommer det väldigt bra blider på bloggen.
Puss puss bloggen!

Av lisa kihlberg - 29 december 2014 14:31

Tjo bloggen igen!
Ni alla unika följare ni är nästan hundra stycken. Vi slog rekod nuss typ och då märkte jag att det fans sid visningar och jag tittade där och blev väldig schockad att det var så många. Hihi. Men ja håll utkik efter de hemliga inlägg.

BYE BYE Bloggen! <3

Av lisa kihlberg - 29 december 2014 14:00

Hej bloggen!
Vet ni vad? Vi har slagit rekord med besökare. Tack till alla som tittar på min blogg och spridit den! Ikväll kommer det en överraskning. Håll utkik efter det hemliga inlägget. På min yt kanal ska jag se om jag har tid att fixa en header. Idag har jag hållit på att rensa mitt rum.
Hej då bloggen!<3

Av lisa kihlberg - 28 december 2014 21:23

Hej bloggen!
Jag kom på att det är ny år om nån dag. Så jag tänkte att vi ska slå ett reckod denna månaden med besökare. Så sprid gärna min blogg. Jag vet inte om jag ska ha en gieaway om vi slår rekodet.

Bye bye bloggen<3 <3

Av lisa kihlberg - 27 december 2014 09:19

Hej bloggen!
Idag är det snö! Snö snö och snö! Jag vaknade och jag såg vit där ute och jag bara snö! Men idag ska jag till Gbg och shoppa lite saker. Vill nu att jag ska göra en haul på youtube. Jag vet inte om jag hinner att redigera nån video. Men jag har en nagel video som är redigerad men den kommer upp när jag har kommit hem.

Hejdå bloggen! <3

Av lisa kihlberg - 26 december 2014 13:28

Hej bloggen!
Idag har jag filmat två videos till youtube med en Canon eos 700d. Det blev jätte bra kvalitet och fokus va bra.

Vill ni att jag använder den till bilder på blogg? Min julafton hoppas jag att den kommer upp idag det tror jag i allafall. Men nu ska jag redigerar videos. Tycker ni att jag ska använda kameran till alla videos? YES OR NO? Jag tänkte att jag skulle fixa en ny heder till bloggen. Med jul tema och lite frost/snö i bakgrunden men ett problem jag vet inte vad jag ska ha för kläder. Jag får la leta efter nåt jul aktit i gaderoben.
Bye bye bloggen<3

Av lisa kihlberg - 22 december 2014 19:24

Hej bloggen!
Jag har skaffat youtube och laddat upp en vlogg. Jag redigerade den lite men jag blev ganska nöjd en då. Nu ska jag filma en smink tutorial. Ja men gå in på min kanal om ni är snälla! Kanal : TheLizzisen
Hej då bloggen!?

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards