TheLizzisen

Alla inlägg under november 2014

Av lisa kihlberg - 23 november 2014 18:38

Hej! Hade tråkigt så jag gjorde leopard läppar. Jag älskar värkligen leopard mönster. Vill ni att jag ska visa hur man gör leopard läppar så får ni skriva en kommentar om ni vill. Men idag har jag vart med min bff en liten stund och så va jag hos min mormor en liten stund. Men snart ska jag äta pannkakor. Jag har målar naglarna också! Hej då bloggen!<3

Av lisa kihlberg - 23 november 2014 14:22

Hej!
Igår glömde jag att lägga upp bilden men jag fixade den i går. Men nu är den upp i alla fall. Vad skulle ni välja mac transparant puder eller elf. Skriv gärna i kommentarena vilka saker ni skulle ta elf eller mac. Hej då bloggen!<3<3

Av lisa kihlberg - 22 november 2014 16:52

Hej!
Jag har inte haft tid och inte hunit blogga men nu bloggar jag lite tänkte jag.
Idag är jag en liten katt. Igår va jag med min kompis och vi lurade henes bror. Vi hade jätte roligt. Jag har stor lyssnat igår och idag på låten älska mig. Den är duper bra. Jag ska göra en biligt vs dyrt nu tänkte jag så ni får vänta lite så kommer det upp. Igår snapa jag med min vän och han är så söt. Ja jag är kär i han men det kommer jag inte gå in på. Nej jag har ingen pv utan jag är singel. Imorgon tror jag att jag ska va med min bff. Idag har jag gort ärende med mamma och pappa. Jag har en fråga till er vill ni att jag ska rediskera bilderna YES OR NO? Ska jag göra YES OR NO? Men jag tror att det kommer upp ett inlägg senare i kväll? Bye bye bloggen<3<3<3

Nej jag är ingen Fjortiz om ni tror det jag ville bara va en katt!<3<3<3<3

Av lisa kihlberg - 19 november 2014 20:42

Hej bloggen!

Jag tänkte göra ett kort inlägg, för jag ska lägga mig typ nu. Men imorgon ska jag göra dyrt vs billigt. Idag har jag gort en header och bytt blogg namne till lizzisen.bloggplatsen.se Imorgon är det torsdag och då är det 1 dag till fredag. På fredag kommer jag göra YES OR NO? på snacks från sverige och usa. Hej då bloggen!  

Av lisa kihlberg - 19 november 2014 17:30

Hej!

Nu har jag en header till bloggen som jag ficksa lite snabbt. vill ni att jag ska göra en mer vintrig header senare mer mot jul. Jag tänkte bara berätta det här om header. Hej do hoppas att ni är nöjda med headern! kram.

Av lisa kihlberg - 19 november 2014 16:19

  Hej!

Jag hann inte blogga imorse. Så jag bloggar nu tänkte jag. Jag kom hem till mormor för nån timma sen efter skolan. Vi hade slöjde idag och jag älskar slöjd. på slöjden håller jag på med ett skåp. Jag som är så dum att jag glömmer min medecin till mitt finger, som har inflamation. Så min morfar fick köra mig hem, så jag hämmtade medcinen till fingret. samtidit tog jag med loom bands, för jag tänkte göra ett skal. Men jag hittade inget bra klipp på det. - Vill du ha muffins? frågade min mormor och jag sa såklart ja! Min kompis hade varit hemma idag så jag gick till hene och frågade om hon måde bätre och ville va. Men hon kunde inte det. Om ni undrar så är min kompis typ grane med min mormor. Och nu sitter jag här och gör ett inlägg på min blogg. Men nu ska jag titta på youtube och litte annat på nätet. Hej då mina följare!      

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 20:21

Hej!
Jag glömde att göra dyrt vs billigt. Sorry! Men jag ska lägga mig nu så det blir ett kort inlägg. Imorgon ska jag försöka göra dyrt vs billigt. Om jag kommer ihåg. Men vill ni att jag ska göra en tag så skriv i kommentarena. Just det tycker ni att jag ska göra YES OR NO? Ja men hej då och natti natti! Kram

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 15:37

Hej!
Vi kom tre iallafall!!! Är jätte nöjde att vi kom trea. Nu sitter jag och tittar på youtube och dricker jorgubbsmjölk. Super gott!! Men jag tänkte göra dyr vs billigt. Förlåt att det blev kort inlägg men jag uppdatera lite senare i kväll så håll ut! Hehe!
Hej då!

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards