TheLizzisen

Alla inlägg den 18 november 2014

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 20:21

Hej!
Jag glömde att göra dyrt vs billigt. Sorry! Men jag ska lägga mig nu så det blir ett kort inlägg. Imorgon ska jag försöka göra dyrt vs billigt. Om jag kommer ihåg. Men vill ni att jag ska göra en tag så skriv i kommentarena. Just det tycker ni att jag ska göra YES OR NO? Ja men hej då och natti natti! Kram

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 15:37

Hej!
Vi kom tre iallafall!!! Är jätte nöjde att vi kom trea. Nu sitter jag och tittar på youtube och dricker jorgubbsmjölk. Super gott!! Men jag tänkte göra dyr vs billigt. Förlåt att det blev kort inlägg men jag uppdatera lite senare i kväll så håll ut! Hehe!
Hej då!

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 11:02

Jajja!
Vi vann andra matchen och vi ska få spela nästa match kl:12 ungefär. Nu äter vi lunch. Ja nu ska vi prata tatik och villa. För låt för kort inlägg. Hej då

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 10:06

Hej!
Nu efter första matchen äter jag och min kompis Emma. Vi förlora första matchen tyvärr med nån poäng. Jag och Emma är då coach för ett lagg. Vårt lagg är väldigt bra endå. Nu måste vi värma upp. Hej då!

Av lisa kihlberg - 18 november 2014 08:16

Go morgon!
Idag har mitt lag basket för vi gick vidare. Det roliga är att vi är det enda tjej laget från min skola som gick vidare. Jag hoppas att det går bra med mitt lagg. Dom va super bra föra veckan. Nu när vi inte är i skolan får vi ta med oss mat säck. Jag tar med mig mackaroner och köttbullar och till mellanmål en macka och lite saft till dagen. Här får ni nån bild på vad jag har på mig idag. Sov med flätor inatt och fick lite vågor i mitt hår. Ja nu ska jag borsta tänderna och titta på datorn innan jag åker. Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards