TheLizzisen

Direktlänk till inlägg 7 september 2015

Ny video!!!

Av lisa kihlberg - 7 september 2015 21:43

Heej!!

Nu målar jag mina naglar med bara genomskinligt lack. Ny video kom idag en liten haul. Imorgon kommer en First impressen på mascaran jag köpte på Ica igår. Imorgon eller över morgon ska jag göra en emptis (stav). Har lite tajt imorgon läxa cirkus och fixa videon tills imorgon men men.


Vi syns på youtube och i nästa inlägg!

Heej dååå ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa kihlberg - 28 november 2015 22:03

Heej!Idag fixa jag till en liten bakgrund till mina videos lite julig. Igår var jag och min kompis på så kallas mellan. Hon sover över hos mig och idag skaffa hon en kanal också. Den heter TinaLife och hon har lagt upp en video idag. Så kika gärna in...

Av lisa kihlberg - 24 november 2015 17:45

Heeej! Idag har jag och saga gjort chockladbollar. Dom blev ganska bra för utom att det var lite smör klumpar. Men nu ska vi komma på nån video vi kan göra. Men så här blev Chockladbollarna. Idag hade jag och min kompis samma kläder så här kommer...

Av lisa kihlberg - 18 november 2015 20:46

Heej! Igår fick jag lite nya kläder från min mammas jobbar kompis dotter. Här kommer bilder på dom fyra plaggen. Det var alla plaggen och det kommer en video upp imorgon för hoppnings vis på plaggen. Men idag var jag praktikant på en nage...

Av lisa kihlberg - 16 november 2015 21:06

Heej! Nu ska jag titta på solsidan med mamma och pappa , för vi missa det igår. Till det har jag lite fun light saft och min mys dress. Jag sov med sugrör inatt och det blev väldigt lockigt, men nu är det inte så mycket kvar. Så mamma ska fixa inb...

Av lisa kihlberg - 15 november 2015 16:21

Heej! Nyss kom jag hem från att ha badat med min bästis. När vi va vid badhuset tog vi varsin hamburgare och en pommes att dela på. Så klart Cola till. Innan jag åkte ditt var jag på tipspromenad med mamma, pappa, min bror och mormor. Jag fick a...

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards