TheLizzisen

Alla inlägg under december 2014

Av lisa kihlberg - 21 december 2014 20:58

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte har bloggat nåt på nån vecka men det har varit mycket skola det sista. Men nu tar jag och bloggar lite om vad som har hänt den senaste tiden. Skolan har slutat och det är lov och så är det julafton snart. Jag har tänkt på en sak innan jag fortsätter, tycker ni att jag ska börja youtuba och använda en bra kamera till bilderna på min blogg. Vad tycker ni? Men i går gav jag och min bff en julklapp och vi öppnade dom, hihi. Vi ska ge nån julklapp till, men jag gav henne ett album med mig och henne fast vi har den till sammans. Ja och lite mer men det är inte så interesant. Om jag skulle börja med youtube så tänkte jag göra smink videos och nagel videos. Skriv gärna vad ni tycker. Och idag har jag målat naglarna och sminkat mig för jag har haft tråkigt hela dan typ. Men ja vad ska jag blogga om i nästa blogg inlägg? Bye bye bloggen!??



3956601066

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards