TheLizzisen

Alla inlägg under juni 2015

Av lisa kihlberg - 22 juni 2015 21:29

Tjooo!

Nu ska jag filma en whats on my iphone 6. Och här har ni min look of today. Mina byxer kommer från lidel kostar 50 kr och tröjan från ullared kostar ca 30-40-50 kr. Om ni vill veta priset kolla min ullareds haul på min youtube kanal TheLizzisen. kort inlägg igen men det kommer i alla fall längre inlägg. Men imorgon ska jag till Erikshjälpen här där jag bor och ficka och se om man hittar nåt ni får se imorgon om jag hittar nåt. <3
Men vi ses imorgon då puss och hej då<3<3<3

Av lisa kihlberg - 22 juni 2015 19:10

Heej!
Nu är två videos uppe, plus jag har ätit och nu titta på youtube. Jag åt kyckling, potatis och grönsaker eller vad det heter. Är inte så bra på sånt. Men så klart ska det va en som tigger vid mat bordet, tur att hon är så söt! Men detta va ett lite kort inlägg snart kommer en look of today på bloggen så ja men så länge Heej dåå<3<3!!

Av lisa kihlberg - 22 juni 2015 16:45

Heej!

Nys tänkte jag eller jag har tänkt på det länge att börja blogga igen. Så jag fixa till bloggen lite och gjort en video som kommer alldes strax. Men nyss åt jag en rostad macka och oboy med min mormors hund Selma. Idag har jag tänkt att redigera och kanske spela in en pets tag med Selma. Men nu måste jag fortsätta och fixa med blogg och youtube. Min youtube kanal heter TheLizzisen för som har missat. Men vi får se hur det här går med bloggen nu.

Jag hoppas att ni kommer lära känna mig bättre genom bloggen och youtube. Men vi hörs kanske senare i dag puss och hej!

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards