TheLizzisen

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av lisa kihlberg - 10 januari 2015 20:29

                                                                               Hej bloggen!

idag har jag varit med min bestis Gaby nästan hela dagen. Men nu sitter jag och äter godis, tittar på tv och bloggar! Jag har photoshopat nåra bilder men här är en. och jag tänkte ha en liten tävling och då vinner man en photoshopad bild och det du behöver göra är.

 

1. skicka en bild som jag ska photoshopa och vad jag ska lägga in på den till min gmail.  min gmail är lisa.kihlberg@gmail.com

 

2. gilla och kommentera!

 

jag är inte super bra på det men jag tänkte att det kunde va en rolig grej. men  nu ska jag fixa en yes or no. så håll ut kik på min blogg! och vet ni vad det går jätte bra för mig jag börja få mer visningar (inte för att skryta)

    

                                                              good helg och bye bye på er!

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards