TheLizzisen

Alla inlägg den 13 november 2015

Av lisa kihlberg - 13 november 2015 18:07

Heej!

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men nu kände jag att jag ska satsa mycket på youtube och blogg. Med all den tid jag har så nu taggar vi jul och vinter snart. Idag var jag i Kinna och klippte mig men var även inne på Lindex och köpte två smink produkter. som ni kommer få se i en video idag och på bloggen efter videon. När jag var hos frisören så locka hon det och det blev skit fint.

Just nu ska vi hämta min låsas bro för han ska va hos oss i helgen, ska bli roligt. Sen ska vi äta pizza så taga.

Just det jag bad min kompis köpa en Palet till mig med mina pengar men den kommer i haulen i videon och på bloggen.

Så här ser mitt hår ut.


Vi syns senare!

BYE BYE <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards