TheLizzisen

Alla inlägg den 14 november 2015

Av lisa kihlberg - 14 november 2015 20:42

Jag sa ju att jag skulle göra nåt med mitt hår ikväll men det blir imorgon i stället. För jag ska duscha imorgon och så. Så det blir imorgon istället. Videon som skulle komma kommer lite senare, behöver fixa det sista på videon. Men här kommer en sneak peak på vad jag ska göra imorgon kväll.

Kan ni gissa vad jag ska göra hihi.

Men nu ska jag mysa och chilla så syns vi imorgon.

BYE BYE <3<3<3

Av lisa kihlberg - 14 november 2015 17:37

Heej!

 

Nyss spelade jag in en video som kommer upp om en timma eller nåt. Nu ska jag redigera och faktist göra en till video när jag gör en rolig grej med mitt hår. Grejerna jag köpte igår var skit bra, om ni vill veta vad det är för grejer så titta in min kanal TheLizzisen. Men nu får jag fixa klart min video som kommer snart. 

 

 

syns sen hoppas jag!!!

Heej dåå <3<3<3  

Av lisa kihlberg - 14 november 2015 17:37

Heej!

 

Nyss spelade jag in en video som kommer upp om en timma eller nåt. Nu ska jag redigera och faktist göra en till video när jag gör en rolig grej med mitt hår. Grejerna jag köpte igår var skit bra, om ni vill veta vad det är för grejer så titta in min kanal TheLizzisen. Men nu får jag fixa klart min video som kommer snart. 

 

 

syns sen hoppas jag!!!

Heej dåå <3<3<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 12 år som har blogg och youtube! Mitt störta intresse är smink och skönhet. Om ni inte bara ville se mig skriva kan ni se mig på min youtube kanal! :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards